A Kikötői Engedélyeket (GB-ként GVMS GMR, Írországban PBN, Franciaországban a SiBrexit néven ismert) az import MRN-ekből hozzák létre. Az import MRN-ek nélkül nem fog tudni létrehozni Kikötői Engedélyt az illetékes hatóságnál, amely megakadályozza a kikötőbe való belépést.
Más néven előbenyújtás vagy logisztikai boríték rendszerek, az Egyesült Királyság és az EU két célból vezette be a Kikötői Engedélyeket -
- Ahhoz, hogy győződjön meg arról, hogy MINDEN vámeljárási procedurát megtett, még a kikötőbe érkezés ELŐTT
- Kiváltó tényezőként frissít egyes vámeljárásokat, például az árutovábbítási hivatalt, amely tájékoztatja a vámhatóságokat arról, hogy az áruk elhagyták az egyik vámterületet, és egy másik vámterületre léptek.
KIKÖTŐI ENGEDÉLY RENDSZEREK
Minden, különböző joghatóságnak van kikötői engedély rendszere, amelynek meg kell felelnie-
- FRANCIAORSZÁG - SI Brexit (exportpélda - "Exxxxxx")
- SPANYOLORSZÁG - Teleport II*
- BELGIUM - RX Seaport
- HOLLANDIA - Portbase
- ÍRORSZÁG KÖZTÁRSASÁG - PBN (exportpélda - "xxxxxxxx")
- ÉSZAK-ÍRORSZÁG - GVMS (GMR)
- NAGY-BRITANNIA - GVMS (GMR)
FONTOS
- Általában a kikötői belépő rendszerek hivatkozásaira van szükség, NEM a vámáru-nyilatkozatra
- Általában az EU-s MRN-t kell megadni, NEM a Nagy Britanniait.
A szükséges Biztonsági és Védelmi ENS nyilatkozattal együtt az összes külön export és import / tranzit MRN számot beírja a GB és az EU kikötői rendszerbe. Ha a nyilatkozatokat helyesen nyújtották be, a bejegyzést elfogadják és érvényesítik.
HIVATKOZÁSI SZÁMOK
Elfogadásakor egyetlen referencia készül. Például a GVMS rendszerből (GB) és a PBN rendszerből (Ír Köztársaság). Ha az MRN-számok bármelyike érvénytelen, a bejegyzést elutasítják, és a fuvarozónak kapcsolatba kell lépnie az ügyféllel.
Ezeket a hivatkozási számokat ezután átadják a komp társaságnak, hogy elvégezzen egy utolsó ellenőrzést, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a nyilatkozatok teljesen helyesek voltak-e.