Mikor kapom meg a foglalási referenciaszámot?
Az alábbi komphajó járatok bármelyikére kért foglalások a nap 24 órájában kerülnek automatikus feldolgozásra, és a foglalást követő néhány percen belül visszaigazoló emailt/SMS-t küldünk Önnek.
- DFDS Dover
- Eurotunnel
- Stena Line
- Irish Ferries
- P&O Ferries - Ír-tenger
- P&O Ferries - Északi-tenger
- Wightlink
Hivatali óráink brit időszámítás szerint 07:00 és 23:00 között vannak, vasárnaponként pedig 08:00 és 23:00 között, és igyekszünk a lehető leggyorsabban eljuttani megrendelőinkhez a különböző szolgáltatásokra beérkező foglalások referenciaszámait. Az említett hivatali munkaidőn kívül eső foglalások csak az azt követő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Kérjük, vegye figyelembe azt, hogy az egyes kompjárat üzemeltetők eltérő hivatali órákban működtetik szolgáltatásaikat.
Abban az esetben, ha az üzemeltető nem tudja visszaigazolni a foglalásokat, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a lehetséges alternatív megoldások egyeztetésére.
Ha a foglalás időpontjától számított 24 órán belül nem kapja meg a foglalási referenciaszámot, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +44 (0)1772 282595 számon, és gondoskodunk róla, hogy azt Önnek újra elküldjük.